Картки адмінпослуги затверджені - Адміністративні послуги - Каталог файлів - село Плоске Броварський район
Неділя, 04.12.2016, 06:54
село Плоске Броварський район
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Депутати [3]
Виконавчий комітет [9]
Апарат Плосківської сільської ради [1]
Регуляторна політика [29]
Інвестиційна діяльність [0]
Рішення сільської ради [14]
Проекти рішень сільської ради [19]
Адміністративні послуги [20]
Статистика
Рейтинг@Mail.ru Яндекс.Метрика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
БРОВАРСЬКА РДА
Броварська районна державна адміністрація - офіційний сайт
Форма входу
Головна » Файли » Адміністративні послуги

Картки адмінпослуги затверджені
07.08.2013, 15:10

                                                              Затверджено рішенням  виконком №_32 від 24.07.2013             

 Інформаційна картка

адміністративної послуги

 (у разі, якщо послуга надається безпосередньо суб”єктом надання адміністративної послуги)

Державна реєстрація  

(назва адміністративної послуги)

Виконавчий  комітет Плосківської  сільської  ради

(найменування суб”єкта надання адміністративної послуги) 

 Інформація про суб”єкта надання адміністративної послуги 

1.

Місцезнаходження суб”єкта

надання адміністративної послуги

07450,Київська  область, Броварський район, село Плоске вул.Жовтнева,2а

2.

Інформація щодо режиму роботи об”єкта надання адміністративної послуги

Вівторок, середа, п’ятниця           з 8.30 до 12.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб”єкта надання адміністративної послуги

 Тел.. 0459456630 електронна пошта:

seloploske@ukr.net

Веб-сайт : PLOSKE.at.ua 

 Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Сімейний кодекс України,  (ст.2 ч3) Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» ( ст..6.ч.2).

5.

Акти Кабінету Міністрів України

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 18.10.2000 № 52/5 «Про затвердження правил реєстрації актів цивільного стану в Україні»

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

 Умови отримання адміністративної послуги 

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Усне  звернення  громадян

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а

також вимоги до них

 1. паспорт або паспортний  документ померлого

2. податковий номер  померлого

3. паспорт  заявника

5. лікарське  свідоцтво про смерть (форма №106/о)

 

10.

Порядок та спосіб  подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Субєктом звернення безпосередньо

 

11.

Платність (безоплатність надання адміністративної послуги

безоплатно

 У разі платності: 


11.1.

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

--

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

--

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

--

12.

Строк надання адміністративної послуги

В день звернення

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. відсутність необхідного  переліку документів

 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання суб’єктом звернення  свідоцтва  про смерть, довідки на одержання допомоги на поховання

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення отримує свідоцтва  про смерть, довідки на одержання допомоги на поховання безпосередньо після реєстрації смерті. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення

16.

Примітка

Дії або бездіяльність посадових осіб можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом

 * також до інформаційної картки додається форма заяви

ТЕХНОЛОГІЧНА  КАРТКА

Державна реєстрація 

№ п/п

Етапи  послуги

Відповідальна посадова особа

Дія, опис етапу надання адміністративної послуги (виконує, бере участь, погоджує, затверджує)

Термін виконання (днів)


 

 

 

 

1.

Прийом, перевірка документів, поданих для  державної реєстрації смерті

Секрет ар сільської ради

виконує

В день  звернення

2

Формування свідоцтва про смерть

Секретар сільської ради

виконує

Протягом 1 дня

3.

Внесення відомостей про свідоцтво про смерть до  книги обліку бланків свідоцтв про смерть

Секрет ар сільської ради

виконує

Протягом 1 дня

4..

Складання актового запису про смерть, ознайомлення заявника з відомостями, зазначеними в актовому записі

Секрет ар сільської ради

виконує

Протягом 1 дня

5.

Видача  свідоцтва про смерть та довідки на одержання допомоги на поховання

Секрет ар сільської ради

виконує

Протягом 1 дня

 Загальна кількість днів  надання адміністративної  послуги –1

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -1

Категорія: Адміністративні послуги | Додав: Хуторянка
Переглядів: 494 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Ploske © 2016