Середа, 24.04.2024, 01:33
село Плоске Броварський район
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Депутати [3]
Виконавчий комітет [9]
Апарат Плосківської сільської ради [1]
Регуляторна політика [29]
Інвестиційна діяльність [0]
Рішення сільської ради [14]
Проекти рішень сільської ради [19]
Адміністративні послуги [20]
Статистика
Рейтинг@Mail.ru Яндекс.Метрика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
БРОВАРСЬКА РДА
Броварська районна державна адміністрація - офіційний сайт
Форма входу
Головна » Файли » Регуляторна політика

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення
15.04.2013, 13:37

Аналіз регуляторного впливу до  проекту рішення Плосківської  сільської ради
«Про затвердження Порядку  розрахунку
та залучення замовників будівництва до пайової участі у розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сіл Плоске та Першотравневе»

1. Визначення і аналіз проблеми, яку планується вирішити шляхом прийняття регуляторного акту

Розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сіл вимагає комплексного рішення багатьох проблем пов'язаних з поліпшенням її технічного стану та подальшим оновленням. Будівництво (реконструкція) об'єктів соціальної сфери і житлово-комунального господарства, проведення робіт з благоустрою сіл фінансується за рахунок коштів сільського бюджету. Пайові внески інвесторів (замовників) за право реалізувати проект будівництва на території села дасть можливість компенсувати витрати бюджету села на відтворення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, залучити замовників до розвитку інфраструктури  села. 
Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі (внеску) у створенні і розвиток інженерно-транспортної та соціальної   інфраструктури населених пунктів
Плосківської сільської ради (далі - Порядок) розроблено відповідно до Цивільного кодексу України, Земельного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», а також Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 р. № 174.

2. Визначення цілі регулювання.
2.1. Встановлення прозорого та чітко врегульованого порядку визначення величини та сплати внесків на створення та розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів
Плосківської сільської ради;
2.2. Забезпечення надходження коштів до бюджету сільської ради для фінансування створення та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів
Плосківської сільської ради;
2.3. Створення забудовникам сприятливих умов по використанню інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури  на території
Плосківської сільської ради;
2.4. Впорядкування нормативно-правової бази відповідно до вимог чинного законодавства.

3. Оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей.

 У ході пошуку альтернативних способів досягнення встановлених цілей доцільно розглянути такі можливості:
- пропозиція відмови від введення в дію запропонованого акту;
- здійснення регулювання нормативним актом іншого органу;
- введення в дію запропонованого акту.
Відмова від введення в дію запропонованого регуляторного акту призведе до фінансових втрат місцевого бюджету та подальшого занепаду інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів сільської ради, одночасно з цим не буде забезпечено безумовне виконання вимог чинного законодавства.
Здійснення регулювання нормативним актом іншого органу не є можливим у зв’язку з тим, що право самостійно встановлювати і визначати порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури
сіл відповідно до чинного законодавства належить Плосківські сільській раді шляхом прийняття відповідного рішення. 
Третя альтернатива введення в дію запропонованого акту є єдиним шляхом досягнення встановлених цілей.

4. Механізми та заходи, які пропонується для вирішення проблеми.

Реалізація запропонованого регулювання буде здійснюватись шляхом впровадження наступних заходів:
- застосування єдиного підходу при розрахунку розміру пайової участі, визначеного у встановлені граничного розміру коштів замовників, що залучаються до розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури  населених пунктів сільської ради;
- чітке врегулювання прав та обов’язків сторін у договорі про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури населених пунктів сільської ради.
- визначення порядку та строків сплати пайової участі замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів сільської ради.

5. Обґрунтування можливостей досягнення мети у разі 
прийняття рішення.

Відповідно до статті 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення, прийняті органами місцевого самоврядування в межах наданих їм повноважень, є обов'язкові для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами.
Можливість досягнення зазначених цілей обґрунтована тим, що запропоноване регулювання забезпечує прозорість дій органів місцевого самоврядування по встановленню чіткої процедури нарахування та сплати інвестиційного внеску.
Прийняття цього рішення буде сприяти додатковим надходженням коштів до сільського бюджету; стимулювати фізичних та юридичних осіб – замовників до раціонального та ефективного використання об’єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів сільської ради, створювати рівні, чітко визначені умови для різних категорій суб’єктів  господарювання.
Залучення замовників до пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів сільської ради дозволить створити нові та реконструювати діючі об’єкти інфраструктури, а також буде сприяти  рівномірному  розвитку інфраструктури по всій території сільської ради.
Проектом рішення визначається порядок розрахунку розмірів та сплати замовниками пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів сільської ради.
6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акту.

Сфера впливу регуляторного акту Вигоди Витрати
1 2 3
Орган місцевого самоврядування Збільшення надходжень на розвиток інфраструктури.
Вирішення соціальних та економічних проблем, пов’язаних з фінансуванням  розвитку інфраструктури населених пунктів сільської ради      -
Інвестори (замовники, забудовники) Право реалізувати свій проект будівництва на території населених пунктів сільської ради Сплата пайового внеску

Територіальна громада Покращення рівня життя  та соціального забезпечення  населення на основі створення відповідних умов для розвитку населених пунктів сільської ради     -

7. Обґрунтування терміну дії регуляторного акту.

Рішення Плосківської сільської  ради «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури населених пунктів Плосківської сільської ради» є загальнообов’язковим до застосування на всій території.
Термін дії запропонованого регуляторного акту обмежується прийняттям нових законодавчих чи нормативних актів з цього питання. В зв’язку з цим, необхідно буде вносити зміни до вищеназваного Порядку. 

8. Визначення показників регуляторного акту.

Прогнозними значеннями показників результативності  регуляторного акту будуть:
- розмір додаткових надходжень для використання на розвиток інженерно - транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів
Плосківської сільської ради;
- результати направлення  пайових  внесків на розвиток інфраструктури населених пунктів сільської ради.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта.

Результативність даного регуляторного акта буде відстежуватись виконавчим комітетом Плосківської сільської ради.
Оцінка ефективності регуляторного акту буде здійснена за допомогою проведення базового, повторного та періодичного відстеження результативності регуляторного акту. 
Проведення базового відстеження здійснюється протягом дев’яти місяців з дня прийняття рішення. Повторне відстеження результативності акта здійснюється через рік, після набрання чинності регуляторного акту, періодичне – 1 раз на три роки.

 

Сільський голова                                                                В.М.Кирій

Категорія: Регуляторна політика | Додав: Хуторянка
Переглядів: 600 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Ploske © 2024