Проект РІШЕННЯ «Про встановлення ставки єдиного податку у відсотках...." Додаток. Аналіз впливу. - Регуляторна політика - Каталог файлів - село Плоске Броварський район
Понеділок, 05.12.2016, 21:33
село Плоске Броварський район
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Депутати [3]
Виконавчий комітет [9]
Апарат Плосківської сільської ради [1]
Регуляторна політика [29]
Інвестиційна діяльність [0]
Рішення сільської ради [14]
Проекти рішень сільської ради [19]
Адміністративні послуги [20]
Статистика
Рейтинг@Mail.ru Яндекс.Метрика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
БРОВАРСЬКА РДА
Броварська районна державна адміністрація - офіційний сайт
Форма входу
Головна » Файли » Регуляторна політика

Проект РІШЕННЯ «Про встановлення ставки єдиного податку у відсотках...." Додаток. Аналіз впливу.
21.01.2012, 20:41


ПЛОСКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

             БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

ПРОЕКТ

РІШЕННЯ

«Про встановлення ставки єдиного податку у відсотках (фіксованої ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня 2012 року для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності з розрахунку на календарний місяць на території Плосківської сільської ради на 2012 рік».

 Відповідно до п. 24 частини 1 ст.26, частини 1 ст. 69 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п. 4.4. ст.4, п.10.3. ст. 10, п. 12.3 ст. 12 Податкового кодексу України, на підставі Закону України від 04.11.2011 року № 4014 - V1 «Про внесення змін до податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування обліку та звітності», який вступить в дію з 01 січня 2012 року, на виконання ст. 32 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», сесія Плосківської сільської ради       

 ВИРІШИЛА:

 1. Встановити розмір ставки єдиного податку у відсотках (фіксованої ставки) до розміру мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня 2012 року для фізичних осіб - підприємців осіб , які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності з розрахунку на календарний місяць на території Плосківської сільської ради на 2012 рік згідно додатку №1.

2. Дане рішення вступає в силу з 2012 року згідно п.4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності» від 04.11.2011 р. №4014-УІ, як вийняток із положень підпункту 12.3.4 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-ІУ.

3. Секретарю сільської ради:

3.1 Подати копію цього рішення до Броварської ОДПІ. 

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань планування, бюджету, фінансів і цін:

                        Сільський голова                                                                               В.М.Кирій




Проект

                                                                                                                                                                                                                                                                             Додаток №1

                                                                                                                                                                                                                                до рішення № сесії VІ скликання,

                                                                                                                                                                                                                                           Плосківської сільської ради

П О Л О Ж Е Н Н Я

Про розмір ставки єдиного податку для суб'єктів підприємницької діяльності на 2012 рік по Плосківській сільській раді

1. Встановити ставки єдиного податку у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року , та у відсотках до доходу для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

1.1. для першої групи платників єдиного податку - 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати;

1.2. для другої групи платників єдиного податку - 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.

2. Встановити ставки єдиного податку у відсотках для третьої і четвертої груп платників єдиного податку у розмірі:

2.1. 3 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість ;

2.2. 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.

3. До першої групи відносяться - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 150 000 гривень;

4. До другої групи відносяться - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

- обсяг доходу не перевищує 1 000 000 гривень.

5. До третьої групи відносяться - фізичні особи - підприємці, які протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 20 осіб;

- обсяг доходу не перевищує 3 000 000 гривень;

6. До четвертої групи відносяться - юридичні особи - суб'єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, які протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

- середньооблікова кількість працівників не перевищує 50 осіб;

- обсяг доходу не перевищує 5 000 000 гривень.

7. Під побутовими послугами населенню, які надаються першою та другою групами платників єдиного податку, розуміються такі види послуг:

1) виготовлення взуття за індивідуальним замовленням;

2) послуги з ремонту взуття;

3) виготовлення швейних виробів за індивідуальним замовленням;

4) виготовлення виробів із шкіри за індивідуальним замовленням;

5) виготовлення виробів з хутра за індивідуальним замовленням;

6) виготовлення спіднього одягу за індивідуальним замовленням;

7) виготовлення текстильних виробів та текстильної галантереї за індивідуальним замовленням;

8) виготовлення головних уборів за індивідуальним замовленням;

9) додаткові послуги до виготовлення виробів за індивідуальним замовленням;

10) послуги з ремонту одягу та побутових текстильних виробів;

11) виготовлення та в'язання трикотажних виробів за індивідуальним замовленням;

12) послуги з ремонту трикотажних виробів;

13) виготовлення килимів та килимових виробів за індивідуальним замовленням;

14) послуги з ремонту та реставрації килимів та килимових виробів;

15) виготовлення шкіряних галантерейних та дорожніх виробів за індивідуальним замовленням;

16) послуги з ремонту шкіряних галантерейних та дорожніх виробів;

17) виготовлення меблів за індивідуальним замовленням;

18) послуги з ремонту, реставрації та поновлення меблів;

19) виготовлення теслярських та столярних виробів за індивідуальним замовленням;

20) технічне обслуговування та ремонт автомобілів, мотоциклів, моторолерів і мопедів за індивідуальним замовленням;

21) послуги з ремонту радіотелевізійної та іншої аудіо- і відеоапаратури;

22) послуги з ремонту електропобутової техніки та інших побутових приладів;

23) послуги з ремонту годинників;

24) послуги з ремонту велосипедів;

25) послуги з технічного обслуговування і ремонту музичних інструментів;

26) виготовлення металовиробів за індивідуальним замовленням;

27) послуги з ремонту інших предметів особистого користування, домашнього вжитку та металовиробів;

28) виготовлення ювелірних виробів за індивідуальним замовленням;

29) послуги з ремонту ювелірних виробів;

30) прокат речей особистого користування та побутових товарів;

31) послуги з виконання фоторобіт;

32) послуги з оброблення плівок;

33) послуги з прання, оброблення білизни та інших текстильних виробів;

34) послуги з чищення та фарбування текстильних, трикотажних і хутрових виробів;

35) вичинка хутрових шкур за індивідуальним замовленням;

36) послуги перукарень;

37) ритуальні послуги;

38) послуги, пов'язані з сільським та лісовим господарством;

39) послуги домашньої прислуги;

40) послуги, пов'язані з очищенням та прибиранням приміщень за індивідуальним замовленням.

                              Сільський голова                                          В.М.Кирій

 



Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення 

Плосківської  сільської ради «Про встановлення ставок єдиного податку на 2012 рік 

на території Плосківської сільської ради» 


Назва регуляторного акта Проект рішення Плосківської сільської ради «Про встановлення ставок єдиного податку на 2012 рік на території Плосківської сільської ради»

1.Проблеми, які передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Згідно із п.24 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування» територіальній громаді Плосківської сільської ради на законодавчому рівні надана можливість запроваджувати максимально ефективну систему справляння місцевих податків і зборів. Верховною радою України 02.12.2010 р. №2756-IV прийнято Податковий Кодекс України, який визначає новий перелік місцевих податків і зборів та засади їх справляння. Також Законом України від 04.11.2011 року № 4014 - V1 «Про внесення змін до податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування обліку та звітності», який вступить в дію з 01 січня 2012 року, встановлено порядок затвердження єдиного податку. Так, згідно Податкового Кодексу до складу місцевих податків і зборів входять: податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиний податок, збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності. У той же час, норми, які раніше регулювали порядок сплати місцевих податків і зборів припинили чинність. Тобто даним законодавчим актом скасовано дію раніше діючих Закону України від 25.06.1991р. №1251 – ХІІ «Про систему оподаткування» із внесеними до нього змінами, Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.93 № 56-93 «Про місцеві податки і збори» із внесеними до нього змінами, Указу Президента України від 28.06.1999 №761/99 «Про впорядкування механізму сплати ринкового збору» відповідно і рішення Красилівської сільської ради «Про затвердження Положення про порядок сплати місцевих податків і зборів» від 12.01.2011 року. Тому у зв’язку з вимогами Закону України від 11.09.2003р. № 1160-VI «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення їх у відповідність із Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 01.07.2010 №2388 – VI із внесеними до нього змінами, виникла потреба у створенні проекту рішення Красилівської сільської ради «Про затвердження Положення про місцеві податки та збори на 2012 рік» з урахуванням норм чинного законодавства. Таким чином, проблема, яку планується розв’язати з прийняттям даного рішення, полягає в установлені та затверджені нового переліку податків і зборів, які мають діяти на території Плосківської сільської ради та встановлені порядку їх справляння.

2. Цілі державного регулювання

Метою прийняття рішення «Про встановлення ставок єдиного податку на 2012 рік на території Плосківської сільської ради» є впорядкування механізму сплати місцевих податків і зборів відповідно до чинного законодавства, зручність в застосуванні Положень про місцеві податки та збори та збільшення надходжень місцевих податків і зборів до бюджету.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей .

Обраний спосіб досягнення встановлених цілей є найефективнішим, оскільки визначена проблема не може бути розв’язана шляхом ринкових механізмів та потребує врегулювання шляхом прийняття відповідного регуляторного акту.

4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблем і відповідні заходи

Наслідком прийняття регуляторного акту будуть наступні механізми і заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми:

приведення порядку справляння місцевих податків і зборів на території Плосківської сільської ради відповідно до норм чинного законодавства;

спрощення у використанні юридичними особами та фізичними особами – підприємцями Положення про місцеві податки і збори;

збільшення надходжень до міського бюджету на виконання власних повноважень.

Внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, не всі вигоди, що виникатимуть, можуть бути кількісно визначені.

5.Можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Вимоги регуляторного акту є можливими для впровадження як органом місцевого самоврядування так і суб’єктами господарювання, оскільки призводять до приведення у відповідність чинному законодавству порядку сплати місцевих податків та зборів на території Плосківської сільської ради, спрощують використання суб’єктами підприємницької діяльності нормативних актів Плосківської сільської ради щодо сплати місцевих податків і зборів та не вимагають додаткових затрат.

6. Очікувані результати прийняття акта

Головним чинником результативності даного регуляторного акта є впорядкування сплати місцевих податків і зборів та збільшення надходжень до міського бюджету.

7. Показники результативності акта

Показником результативності даного акту є збільшення надходжень до міського бюджету.

8. Строк дії акта

Термін дії запропонованого регуляторного акта - довгостроковий. За підсумками аналізу відстеження його результативності можуть вноситись відповідні зміни, а також у разі прийняття урядом змін до діючого законодавства в частині порядку справляння місцевих податків і збрів.

9. Заходи з відстеження результативності акта

Результативність діючого регуляторного акта буде відстежуватись за рахунок здійснення контролю та аналізу за надходженням коштів до селищного бюджету від сплати місцевих податків і зборів.

 

Категорія: Регуляторна політика | Додав: Хуторянка
Переглядів: 772 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Ploske © 2016